Vyhledávání

Marie Šustrová
    Dotaz

Dobrý den,

lze společně užívat Egiramlon a Lexaurin?

Děkuji za odpověď.

• 12. 8. 2019 14:06
    Mgr.Kroupová - Moderátor
    Re: Dotaz

Dobrý den, lék Egiramlon se používá na léčbu vysokého krevního tlaku. Přípravek Lexaurin je vhodný na zvládnutí úzkostných poruch. Společné užívání těchto léků je možné, avšak Lexaurin se užívá po nezbytně nutnou dobu nebo na doporučení lékařem.

• 24. 6. 2019 20:30
    Daniela
    Dotaz

Dobrý den, chci se zeptat užívám milgamma n a dnes jsem si k nim vzala i dva ibalginy... Mohu takto občas užívat? Nebo to není dobrá kombinace? Děkuji

• 25. 6. 2019 8:38
    Re: Dotaz

Dobrý den,

lék Milgamma se užívá až několik týdnů na bolesti různého původu. Pokud potřebujete potlačit bolest hned, Ibalgin si vzít můžete a to maximálně 3x denně minimálně po 6 hodinách.

• 18. 6. 2019 7:51
    Lenka Kabelová
    Zadržování vody v těle

Dobrý den, prosím o radu. Můj psychomotoricky postižený syn 20 let bere již několik let kombinaci léků na vysoky tlak Lokren 20mg, Nitresan 20mg, Enap 10mg a Sertralin 100mg na potlačení sexuálního pudu. Neustále mu roste váha a je hodně zavodněný. Je i dost podrážděný. Děkuji za Váš názor a čas.

• 25. 6. 2019 7:56
    Re: Zadržování vody v těle

Dobrý den,

lék sertralin může zvyšovat chuť k jídlu, zde je potřeba myslet na vhodnou životosprávu ( např. doplňovat do jídelníčku zeleninu a ovoce, vlákninu, pitný režim..) a v rámci Vašich možností zařaďte pravidelné sportovní aktivity - např. krátké procházky nebo plavání. Na pročištění organismu lze zvolit bylinky - čaj z pampelišky, kopřivy. Pokud máte pocit, že i přes léky na krevní tlak je Váš syn zavodněný, je vhodné kontaktovat lékaře a probrat to s ním - může Vám upravit dávkování léků.

• 4. 6. 2019 11:45
    Klára
    Antabus+třezalka

Dobrý den, chci se zeptat, zda lze užívat preparáty - čaje, léky, přípravky s třezalkou v kombinaci s antabusem? Nebo hrozí nějaké vedlejší účinky? Děkuji, Klára

• 5. 6. 2019 15:27
    Re: Antabus+třezalka

Dobrý den,

třezalku bych užívala jen po poradě s lékařem, který má zkušenosti s podáváním léku Antabus. Třezalka ovlivňuje vstřebávání a účinek spousty léků. Zkuste zvolit např. přípravek obsahující meduňku.

• 27. 5. 2019 17:14
    valerie
    dobry den

dobry den, muze spusobovat lek atarax srdecni arytmie? ano , ne? uzivat jej dale ci nikoli. dik v pribalovem letaku to je dano jak je to v realite

• 4. 6. 2019 7:21
    Re: dobry den

Dobrý den, lék Atarax může ve velmi vzácných případech ( např. 1 z několika tisíc pacientů ), způsobit srdeční potíže. Pokud jste zaznamenali nějaké konkrétní potíže, informujte svého ošetřujícího lékaře.

• 27. 5. 2019 6:37
    Libor
    Neurol +tiapridal

Dobrý den,
    Může mít nějaké nežádoucí účinky když jsem si vzal naráz Tiapridal 100mg a k tomu 1.25 mg neurolu? Vzal jsem si to před půl hodinou a cítím se malátně a jakoby zpomalene vnímání okolí. Vzal jsem si to kvůli silnému stresu. Diky

• 3. 6. 2019 14:22
    Re: Neurol +tiapridal

Dobrý den, omlouvám se za opožděnou odpověď z důvodu čerpání dovolené.
    Tyto léky mohou mít nežádoucí účinky, které popisujete - bolest hlavy, závratě, únavu a to především na začátku terapie.Výhodou Neurolu je rychlý nástup účinku, jeho dlouhodobé podávání nelze doporučit z obavy vzniku závislosti.

• 17. 5. 2019 17:02
    Jana Stoberová
    Kombinace leků

Dobrý den jde užívat Letrox 150 Citalec 10 Combair 160

• 21. 5. 2019 8:17
    Re: Kombinace leků

Dobrý den, hormony štítné žlázy působí na většinu tkání organismu, po celý život urychlují a ovlivňují metabolismus. Pokud máte hladiny hormonů štítné žlázy v krvi i v periferních tkáních ve fyziologických mezích, je tato léčba vcelku bez vážnějších vedlejších účinků. Podávání vysokých dávek hormonů může být spojeno s vyšším rizikem zatížení kardiovaskulárního systému a rizikem osteoporózy zejména u žen v klimakteriu. Lék Combair se řadí mezi léky, které kontrolují astma, riziko systémových účinku po inhalačním podávání je malé.

• 12. 5. 2019 16:00
    Skalová Květa
    žádost o radu

Prosím o radu, které léky proti bolesti/mám velké bolesti pateře/ lze užívat když beru lék na ředění krve Eliquis. Po Olfen gelu jsem začala krvácet z nosu a to silně, přestože jde jen o gel a velmi pomáhá.Děkuji Skalová

• 13. 5. 2019 16:30
    Re: žádost o radu

Dobrý den, existují přípravky k roztírání na kůži na rostlinné bázi - například s výtažkem z arniky, která působí protizánětlivě a tlumí bolest. Lze vyzkoušet i tzv. kapsaicinové hřejivé náplasti, které pomáhají zmírňovat bolest a podporují uvolnění. Váš ošetřující lékař Vám může zkusit předepsat léky na bolest, které by se mohly kombinovat s přípravkem Eliquis.

• 11. 4. 2019 11:04
    Martin
    Euthyrox

Dobrý den, když jsem začal brát Euthyrox 50 můžu nadále brát třezalku, když tam bude časový odstup třeba 8-10hodin?Děkuji.

• 12. 4. 2019 10:57
    Re: Euthyrox

Dobrý den, třezalku užívat tímto způsobem můžete. Než se ustálí hladina léku, lze pravděpodobně očekávat zvýšenou ztrátu váhy, větší energii, bolesti hlavy, zvýšené pocení, průjem.

• 7. 4. 2019 2:32
    Simca
    Elicea dávkování

Dobry den, uzivam Eliceu 10 mg rano 3.tyden. Po dlouhe nemoci... mam deprese, panicke ataky, postrauma... mam bezne vedlejsi priznaky, poceni, nechutenstvi. Ale rozhodilo mi to spani, cely den jsem malatna a usinam a nejsem schopna pracovat. V noci nespim, kdyz usnu, mam desive nocni mury. Je mozne Eliceu brat vecer? Predpokladam, ze je dobre ji brat ve stejnou dobu. Na kontrolu jdu az v pulce kvetna. Dekuji

• 10. 4. 2019 14:14
    Re: Elicea dávkování

Dobrý den, antidepresivní účinek nastupuje přibližně za 2 až 4 týdny od zahájení užívání léku. Pokud neužíváte na noc další léky, můžete lék Elicea zkusit na večer. Všechny tyto příznaky popište svému ošetřujícímu lékaři, může Vám upravit dávku či změnit terapii.

Přidat komentář

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat my, a to pro možnost vám odpovědět. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů